11th of October

-

  • 徒歩で15分
    • 15 minutes on foot
  • ガーデニングには興味がない
    • I'm not interested in gardening.
  • 私のbig planはtoeic900点以上取得することです。
    • My big plan is take toeic and get a score over 900.
    • My big plan is get a score over 900 on the TOEIC test.
  • 私はそれを5年で成し遂げたい
    • I want to do it in 5 years.
  • あなたのbig planは何?
    • What big plans do you have?
  • いくつの写真がありますか?
    • How many photos can you see?
  • ちょうど今、私たちはたくさんの報酬を得ています
    • At the moment, We earn a lot of money.
  • 今までに富士山に登ったことはありますか?
    • Have you ever climbed Mt. Fuji?
  • 私は外国に10年前にいったことがあります
    • I went abroad ten years ago.
  • 私はハワイに10年前にいったことがあります。
    • I went to hawaii ten years ago.
  • 風景
    • scenery
    • スィーナリーと発音
  • they gave up their jobs
    • gave upは、ゲイバップと発音